Sunday, 15 March 2015

5 SENJATA KEJAYAAN





Bismillah.

Orang kata kalau nak berjaya, kena doa banyak2. Sebab doa itu senjata umat Islam.

And I agree with this statement.

Tapi kena ingat, kalau nak berperang, takkan nak guna satu senjata je.


Dan ini antara senjata yang aku suka pakai. Tak tahu lah korang suka yang ni atau tidak. Terpulang. :)



5 Senjata Kejayaan:


1) Percaya pada diri sendiri.

2) Jangan takut kegagalan.

3) Jangan putus asa dengan kata-kata orang.

4) Berusaha sampai berjaya.

5) Bila dah berjaya, jangan lupa sumbang kembali kepada masyarakat.


Semua senjata ni perlu digunakan dengan keyakinan terhadap Yang Maha Pemberi Rezeki.

Barulah berjaya dunia akhirat. :D

Tapi, ianya tak semudah yang disangka.

Moga kita tabah dalam mengejar redha-Nya.

InsyaAllah. Ameen.

No comments:

Post a Comment